سرخط خبرها
خانه / استون / خرید استون در ایران با تخفیف ۵۰ درصدی

خرید استون در ایران با تخفیف ۵۰ درصدی

خرید استون در ایران با تخفیف 50 درصدی

استون مایعی بی رنگ، فرار و قابل اشتعال است که حلال بسیار خوبی برای بعضی از ترکیبات عالی می باشد و از مهم ترین مصارف شناخته شده آن پاک کننده وسایل آزمایشگاهی و حلای لاک ناخن می باشد. استون مصارف زیادی در ساخت الیاف مصنوعی و لوازم پلاستیکی، تولید چسب، رزین و واکس و رنگ می باشد و در ساخت آفت کش ها نیز بکار می رود و در قسمتی از صنایع نفتی نیز بکار می رود. جهت خرید استون در ایران به صورت خرده، عمده و با قیمت مناسب و تضمینی می توان به فروشگاه اینترنتی مربوطه مراجعه نمود. 

پخش عمده استون صد در صد

پخش عمده استون صد در صد
پخش عمده استون صد در صد

استون مصرف بسیار بالایی به عنوان حلال بوده و به آسانی با آب و حلال های عالی ترکیب می شود. این ماده به صورت عمده در اغلب صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و مصرف کنندگان خرید انواع استون را از پخش کنندگان عمده استون صد در صد خالص تهیه می نمایند. به دلیل مصرف بالای این حلال در لوازم آرایشی مانند لاک پاک کن ها، استون های بدون بو یا با رایحه ای متفاوت و یا در ظروف شیک و بسار جالب و پدهای لاک پاک کن بسیار زیاد شده است.

خریدار استون به قیمت تولید

خریدار استون به قیمت تولید
خریدار استون به قیمت تولید

استون لاک با کیفیت را می توان از تولید کننده هایی با برندهای معروف و به صورت خرده یا عمده از بازار یا فروشگاه های اینترنتی مرکز خرید استون تهیه نمود. صنایع وابسته بسیاری خریدار استون به قیمت تولید هستد که می توان به صنایع نفتی، کارخانجات تولید چسب، تولید کنندگان لوازم آرایشی، رنگ سازی ها و… اشاره کرد که امروزه به دلیل تولید آین ماده در کشور با قابلیت رقابت در بازارهای جهانی و خلوص بالا مشکلی در تهیه استون در کشور وجود ندارد.

سفارش استون به صورت عمده

سفارش استون به صورت عمده
سفارش استون به صورت عمده

کارخانجات تولیدی استون با کیفیت را در بسته بندی های متفاوت تولید و روانه بازار می کنند که خریدار نسبت به مقدار مورد نیاز اقدام به خرید و سفارش استون به صورت عمده می نماید. استون بغیر از مصارف صنعتی و آرایشی پاک کننده قوی چسب، رزین، بی دود کردن پودر، چربی، گریس و در تهیه آنتی اکسیدان ها و علف کش ها و مصارف پزشکی استفاده می شود و در کل صنایع بسیاری از آن بهره می برند. 

صادرات استون به کشور های خاورمیانه

صادرات استون به کشور های خاورمیانه
صادرات استون به کشور های خاورمیانه

استون در خانه نیز کاربردهایی دارد از جمله پاک کردن جای چسب از شیشه و فلز، خراش های روی ساعت، تیز نگه داشتن تیغه ها و پاک کردن رد ماژیک از سطوح. با تولید استون با کیفیت و خالص به صورت انبوه که مازاد مصرف داخلی نیز می باشد صادرات استون به کشور های خاورمیانه نیز انجام می پذیرد که باعث رونق تولید در کشور می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نجفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123456279
شماره فکس: 02189773330
آدرس کانال: MedicArad@
پست الکترونیکی: MedicArad@Gmail.Com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

خرید استون ارزان به همراه ارسال رایگان

خرید استون ارزان به همراه ارسال رایگان

خرید استون ارزان از طریق حراجی ها مراکز عمده فروشی این محصول امکان پذیر می باشد. در خرید استون بهتر است به نکات مختلفی از جمله کیفیت آن دقت کنیم. پخش و توزیع

پاسخی بگذارید